OS

Tur att det finns något att göra nu när man ligger hemma iallafall. Har kollat fyra avsnitt av One Tree Hill, och nu bänkade jag mig framför nattens repriser av OS. Gissar att jag kommer ha svårt att somna ikväll också, har sovit 14,5 timme sen igårkväll, men tur då att det finns lite OS att titta på!

Men jag är sjukt taggad på att träna själv nu! Har inte kört nåt sen i torsdags, och i vanliga fall är ju måndag och tisdag mina spikade träningsdagar, det tredje, och vissa veckor fjärde, passet kan sen variera lite beroende på vilka dagar jag har tid. Men jag kommer att vara hemma imorgon också, och hoppas på att vara pigg till onsdag så jag kan träna onsdag och torsdag, sen på fredag bär det av till Uppsala och gissar att det inte blir mkt tränat där :P Förutom käkmusklerna då, eftersom jag o Ema kommer tjöta konstant! :) men kanske får vi för oss att skutta ut o dansa också? who knows liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0