Orörlig

Vem är så dum så han ringer o försöker sälja på en tvkanaler under OS, jag skiter väl i alla kanaler utan SVT nu! Jo det var comhem. Men de fick ett envist nej tack, till svar.

Idag har jag kört ett grymt pass på gymmet, som mest tog på underkroppen, jag är helt mör i benen o rumpan efter bland annat 60 utfall.. Men de e härligt! Jag hade tänkt köra samma pass imon, men tror det är bättre att fokusera på överkroppen, känner att jag ändå inte kan genomföra övningarna fullt ut om jag har så ont i musklerna som idag. Så imon blir det axlar, rygg, triceps (eftersom jag inte fick till den övningen idag), mage, och kondition (intervaller).. Är även sugen på att hänga på det sena spinningpasset, men vi får se om benen orkar det..

Nu sitter jag bänkad framför OS, såklart, och är tjurig över att jag inte kommer kunna se hockeyn inatt. Det funkar inte riktigt att se en match som börjar vid 01.30 när man ska upp o jobba vid 7.. Nej, får väl ev. se reprisen imon eftermiddag ist :P sportnörd..

Om två dagar åker jag till Uppsala!! tjohooo! :)

Kommentarer
Postat av: Poni

wow! Värsta träningsvokabuläret!

2010-02-17 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0