Nämen, ser man på!

Här kommer ett inlägg helt plötsligt från ingenstans! Inte för att jag tror att någon fortfarande läser denna blogg. I såfall har ni ett otroligt tålamod, för det senaste inlägget skrevs för cirka 2-3 månader sen.

Idag har jag anmält mig till ett spinningpass, japp ni hörde rätt! Jag börjar ångra mig lite nu, är ju van vid att bli klar med träningen direkt efter jobbet för att sedan kunna slappna av i framåt kvällskvisten. Nu ska jag sitta här hemma och vänta på att klockan blir halv 8 innan jag kör igång. Men jag siktar på att åka lite tidigare, så jag hinner köra lite på gymmet innan. Målet är att inte kunna resa mig ur sängen imon, haha! Hade vatt skönt o få ligga i sängen en hel dag o bara mysa med en massa One Tree Hill avsnitt. Åh, varför får jag alltid domhär ideérna när jag har typ 7 jobbdagar framför mig?

Jag tror att jag ska vara så pass duktig att jag städar lite nu, måste försöka hålla mig aktiv fram till typ 18.45!

Kommentarer
Postat av: Ema

Hallåhallåhallå, JAG läser iaf din blogg. Vilken trevlig överraskning med ett par updates :) Hallåhallåhallå, du kommer hit jättesnart! LÄNGTAR! <3

2010-02-14 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0