Inspirera mig!

Jag behöver en kick av nånting. Nu har till och med jag tröttnat på dethär tråkiga vädret och kylan ska vi inte tala om. Brrr. Konstant genomfrusen, det är jag det. Jag har aldrig konsumerat så här mycket ljus! Iofs är det väldigt mysigt, men det väger knappt upp längre.

Idag är det alla hjärtans dag och min fina mamma kom på ideén att införa traditionen "restaurangbesök" denhär dagen. Bra idé tyckte jag! Så idag letade vi restauranger i Nässjö, japp letade. För tro inte att man kan räkna med att det är öppet i denhär stan en söndag. Och var det öppet så var det fullbokat. Men tillslut hittade vi Bambu Thai, och jag beställde in en smarrig entrecote med stekt potatis och beasås, MUMS! sjukt nöjd!

Iallafall, påväg till bilen så mötte vi världens sötaste hund. Så nu vill jag ha en hund! Kolla in dehär gullepluttarna! Åh, ge mig en!

Nej, helt seriöst funderar jag på att gå o lägga mig nu. Jag har haft onda känningar i halsen i flera dagar nu, och vill inte riskera att bli sjuk till helgen. Och skulle jag vakna extremt tidigt imon (inatt) så är det ju perfekt för då hinner jag ju kolla lite OS innan jobbet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0