Frisk luft!

När jag kom hem från mamsen gav jag mig ut på en power walk, så mycket power det kan bli när glider fram som bambi på hal is på all lössnö! Men de va härligt! Skönt att krypa upp i soffan med en kopp té framför OS sen. :)

Imorgon är det äntligen träningsdags igen! Och tack vare fantastiska Jossan, så har jag så sjukt mkt motivation, och är grymt taggad. Imorgon ska jag testa hennes tips på styrkepass, och jag har nu spenderat den senaste timmen åt att sitta och rita av alla övningar för att jag ska komma ihåg dem. haha! Sen blir det jobb på Bokia, och där tänkte jag leta fram en träningsdagbok, eller i värsta fall beställa hem en, men jag vill ju ha den nu!

Nu tror jag ändå att jag ska nana lite kudde, måste ju läsa lite i min underbara bok innan jag blundar också!

Nattinatti //Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0