Everybody ready?!

Någonting hände idag. Jag blev så sjukt taggad på vad dethär året kan erbjuda! Om man bara sätter sig ner och tänker efter vad man själv verkligen vill göra, så kan man verkligen göra det också! Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg längre, och jag borde troligtvis inte skriva dethär här men jag skiter i vilket just nu, jag är trött på att inte kunna skriva vad jag vill.

Så, det här året ska jag!

-Söka till Linköpings Universitet!
-Ha världens bästa sommar! Med resor till Norrland, Gotland, och London. Yes Ema, vi MÅSTE åka till London! OCH Norrland! Vi får köra en planering när jag kommer upp i helgen ;)
-Bli grymt stark och snygg på gymmet!
-Sen är jag sjukt sugen på att ta MC-kort. Det har ju alltid varit en dröm, men jag måste hitta någon att övningsköra med först.


Leder första punkten till att jag bli antagen, så tillkommer en hel drös med förändringar i mitt liv! spännande :)



Gotland 2007 <3


Kommentarer
Postat av: Poni

JA!!! Du bloggar igen!

2010-02-15 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0