En semla på det!

Jag har faktiskt försökt vara duktig o pluggat matte idag, men det har gått sådär. Känns inte som att jag har kommit nånstans. Nu är det ju bara en himla massa repetition att göra fram till provet, som jag förresten inte bokat nån tid för än, och jag har redan problem, med det första (läs:lättaste) i boken! suck.. Jaja, det är bara att köra på. Men nu tänker jag inte göra mer idag.

Jag har dessutom tagit en välbehövd dusch, lagt i en hårinpackning och för en gångs skull kände jag verkligen att det hjälpte på min risiga kaluffs! Det kan iofs bero på att jag lät den sitta i i nästan en timme. Där har vi knepet ;) Man ska bara ha tiden till det också.. Sen skrubbade jag bort förra gångens misslyckade hemma-gjorda-spraytanning, och gjorde ett nytt försök. Vi får väl se hur det blir denhär gången. Upptäcker säkert om ett par timmar att jag ser ut som en fläckig leopard eller nåt..

Ikväll ska jag åka ut till mamsen o bjuda på semlor :) det är ju helt galet vad snäll jag kan vara ibland! Sen imorgon ska jag äntligen träna igen! Jag körde lite övningar här hemma på golvet framför tvn igår, och vet ni vad! Jag kunde göra armhävningar!! Jag har aldrig kunnat göra ordentliga armhävningar. Nu var iofs dessa på knä, men de behöver vi ju inte bry oss om! o ATT jag har ont idag eller :P härligt!





//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0