Vem var kvinnan?

Lördag alleredan! Och jag är uppe aaaalldeles för tidigt. Men så är det, jobbet kallar vid 06.20.

Gårdagen blev riktigt händelserik, trots att jag jobbade  nästan hela dagen, 8-18. Efter det hann jag med höstens första besök på gymmet. Jepp, ni läste rätt. Finally har jag tagit tag i det, lite grann iaf ;) Sen blev det snabbt hem o duscha o vidare för en visit hos Green. Åh vad kul det var att träffa alla igen! Det var verkligen alldeles för längesen. Ni är så himla härliga! Anton förde statistik på Johns "spillningar" och slutresultatet var väl en sisådär 7 stycken, vilket resulterade i slut på toapapper. Tur att det finns bomull, haha!

Vid 21.20 bar det av till Jönköping för hela gänget utom mig, som sagt, jobbet kallar nu, alldeles för tidigt för att jag skulle kunna hänga på, även om jag minsann blev sugen! Så jag åkte hemåt och gjorde stopp på nästa fest för lite catching up-, hos grannen. Lite chill hos Anders i ett par timmar med allsång, en massa tjöt, klagomål från grannar som inte finns (öööh!?), bögkonstaterande och arihockey. Kom hem alldeles för sent för att vara på hugget idag, så det får nog bli en powernap i eftermiddag innan helgens höjdpunk- Jubileumsfesten med jobbet- drar igång! :)


Kommentarer
Postat av: ivem

sv; åh :) vad kostar det där? :)

2009-09-16 @ 10:57:58
URL: http://ivem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0