Se upp på lagret!

Så hade man använt hjärnan lite för första gången sen studenten. Phu, det var riktigt ansträngande ska ni veta, jag är helt slut nu! MEN! Det var faktiskt riktigt kul också. Jag saknar pluggandan lite. Utmaningen, och att faktiskt lära mig saker. Frågan är fortfarande bara, vad ska jag i så fall läsa?

Nu har jag iallafall skaffat truckkortet. Nu funderar jag på att gå och lägga mig och läsa en bok. Jag är trötter och det är ju faktiskt en dag i morgon också! Fredag dessutom! :) Inte för att det gläder mig så jätte mycket, jag jobbar ju lördag också. Men jag får iallfall träffa Anton och Eve och en massa andra goa människor en sväng på kvällen imon, och det var längesen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0