Goodmorning sunshines!

Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leeeva ut i hundrade år! (där tog mitt minne slut. Hur går den sen?)

GRATTIS till min underbaraste EMA iaf! Som fyller hela 21!!!! år idag. Stora damen :) Jag tänkte att hon skulle få höra min vackra stämma sjunga dessa rader i telefon, men hon ville inte svara. Hade inte jag heller velat. haha.

Ema & Jag på Gutekällarn sommaren 09.

Bild: Stureplan.se




Förresten så har jag inte ont i halsen idag! Än så länge. Wiiho! Jag ska bara få det att fortsätta såhär bra resten av dagen också, så det blir väl soffan idag igen. Men jag tänkte göra lite nytta och stryka lite tvätt och städa lite i lyan. Men först! Scones och té, lite lyxfrulle såhär på tisdagmorgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0