Confessions from an empty wallet

Härmed erkänner jag, Emelie Thelander, att jag har slösat alldeles för mycket pengar idag, onsdagen den 2/9 2009. Men jag ångrar inte ett dugg, så de så!

Dagens inköp:

Gardinfynd på Textilhuset 199:-                                  Bomullsskjorta från JC 349:-




Sirila gentlemän sökes- Karin Brunk Holmqvist
Skumtimmen- Johan Theorin
Vindens skugga- Carlos Ruiz Zafón
Alla var inte mördare- Michael Degen

Vilken ska jag börja med? Vilka ska få följa med till Tunisien?

Utöver detta har jag inhandlat ett par svarta bikinitrosor på Lindex, Motorolja på Biltema till POX:en, handdesinfektion, plus att jag har växlat in 2000kr till resan. Dessutom har jag hunnit med en klippning hos Ewa på Hon&Han, otroligt välbehövligt! Mitt hår börjar äntligen rätta till sig efter alla blekningar. De hade fått in ett otroligt bra mousse som verkligen gav mitt hår glans. Priset låg på 290:-, liiite väl dyrt för lite mousse tyckte jag. Dessutom använde hon en otroligt bra inpackning i mitt hår, men där vågade jag inte ens fråga om priset. Lika bra att låta bli. Men risken är stor att jag pinnar tillbaka dit om ett par dagar och köper detdär mousset ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0