Torsdag

Låt mig presentera: -"Veckans datahacker, Emelie Thelander!"

Dessa ord sitter fint uppklistrade på dörren upp till personalavdelningen på jobbet, tack vare Erik. Eller ja, egentligen tack vare att jag lyckades låsa en dator idag. En ganska välanvänd dator dessutom. Och jag kunde inte laga den. Men jag försökte! Sen fick chefen lägga ungefär en timme på att fixa till efter mig. Ooops. Så det kan gå.

Efter jobbet tänkte jag träna, men istället tog jag en runda på stan för att hitta något att ta på mig på modevisningen på lördag. Men jag hittade inte ett dugg. Så jag kunde lika gärna tränat. Men sen ringde mamma och jag hamnade på FIAB med en tjock fet Capricciosa med kebabsås. Ooops där också.

Imorgon MÅSTE jag träna. Jag ska släpa mig till gymmet efter jobbet vid 18. Inga protester. That's it. Punkt.


Kommentarer
Postat av: ivem

Sv; hehe men alltså det ingår i kursen jag måste gå för att klara av att jobba :D

2009-10-10 @ 10:48:07
URL: http://ivem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0