Ledig idag :)

Skönt skönt skönt!

Gick upp vid 9-tiden, käkade frulle, kollade nyhetsmorgoon, läste tidningen och ja, vaknade till helt enkelt. Tog en promenad med Mitzi, fy sjutton vad kallt det är ute! Jag skulle verkligen behöva någon form av kind/näs-värmare om jag ska överleva det kommande halvåret. Nejdå, jag gillar vintern, älskar den till och med! Men när kylan är så bitande så man tror att kinderna ska ramla av, då vet man att man lever!

Nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på "Efter tio" med Malou, riktigt spännande diskussion om hur/varför man skriver deckare, och hur det kommer sig att vi har ett så stort behov att läsa om sånt som vi är så rädda ska hända oss själva.

Är förövrigt helt såld på The Sounds just nu! gilla gilla gilla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0