Hej Höstrusk!

Denhär helgen blev inte alls vad jag trodde när jag slutade jobba i fredags. Påväg ut från jobbet möter jag Anders som bjuder med mig på bubbelbadande i simhallen, en lysande avslutning på jobbveckan tänkte jag. Det tänkte inte min bil. Poxen tjurade ihop totalt och vägrade starta, vilket resulterade i att jag missade bubblandet. Efter lite envishet så startade den iaf. Så jag är inte helt förstörd. Fredagkvällen slutade sen med pizza från "En italienare & en grek", lite  2½män, och sen en massa tjöt och youtube-klipp med gänget :)

Vaknade av ett sms igår morse. "Ska vi åka till Ullared?" från mamma. Självklart! Jag tackar aldrig nej till en utflykt! Så det vara bara att hoppa ur sängen och stressa in i duschen. Men vi var inte ensamma om den idén igår. Det var helt sjukt med folk! Så jag var inte hemma förrän 20.30 ungefär. Lite fattigare, men två jackor och lite annat rikare :)

Nu ligger jag i soffan och överväger om jag ska ta tag i mitt diskberg, eller om jag ska åka till gymmet. Helst vill jag bara ligga kvar i soffan till 16 då jag ska upp till Brinell på nån Oriflame tjohejs som Sofie skulle ha.

Höstmys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0