even if the sky is falling down

Tjatja!

Som en liten överraskning så kommer det ett inlägg så här på tisdagseftermiddagen! Surprise! Sitter hemma hos mamma i soffan framför tvn o slappslappslappar! Men, jag har faktiskt gjort lite nytta idag. Jag hade en lagom jobbig arbetsdag, 8-11.45, hi. Nästan fånigt kort pass, men det är lika bra jag vänjer mig, jag har ju ganska många såna framöver nu när de nya schemana börjar gälla. Det suger. Men jag har faktiskt gått och sökt ett extra jobb till. Vi får väl se om jag får nåt svar och vad de säger isf. Jag vet faktiskt inte ens om jag vill ha det. Men det hade ju varit en liten extra inkomstkälla, och något annat än det jag gör nu. För helt ärligt, är jag sjukt trött på´t. På all kritik, på att känna mig övervakad och på att serva andra. Kanske låter det allvarligare än vad det är, men det är hur det känns som räknas eller hur?

Just nu vill jag bara ha jul! Jag längtar nåt så galet mycket till advent, ljusstakar, lussebullsbak, lucia, julklappsinslagning, julmatslagning, julgodisbakning, granpyntning, julmusik, åååh! Jag älskar julen! Ska jag berätta en hemlis? Varje dag på jobbet så tar jag en liten sväng runt julpyntshyllorna och drömmer mig bort en stund bland alla fina tomtar :) Jag har till och med gett förslaget att vi ska spela julmusik varje morgon innan öppning, men det är inte direkt nån som har nappat på idén...än. ;)

Nu ska jag återgå till min halsduksstickning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0