autumn leaves

Tack vare Johan fick jag ett litet bloggsug såhär på torsdagskvällen, så ni som faktiskt tycker det är roligt att läsa min blogg får tacka honom för att det kommer ett inlägg såhär helt plötsligt. :P

Oh, jag måste bara berätta. Jag spelade bowling i måndags! För första gången på hur länge som helst! Jag fick hoppa in och spela korpen med mammas jobb, så det var ju på blodigt allvar, nästan. Självklart spelade jag som en kratta, men hur kul va de inte o spela igen då?! Gud vad jag saknar bowlingen just nu! Jag är så sjukt sugen på att gå ner och spela igen. Får bli en ölbowling snart. Och så vill jag gärna gå ner och testa om jag fortfarande kan spela med min boll eller om fingrarna har krympt/växt så jag måste borra om den. Det hade varit riktigt kul om jobbet hade fått ihop ett korplag. Då hade jag utan tvekan joinat det. :)

Iallafall, nu ligger jag som en klubbad säl i soffan, framför Idol. Jag har precis smällt i mig en hel skål med fruktsallad och vaniljsås tillsammans med en värmande kopp té, och lyssnat på regnet som smattrat mot rutan. Höstmysigt, eller hur?

Jag älskar verkligen hösten! Men jag kan inte hjälpa att jag redan längtar nåt sjukt mycket till jul. Julen är ändå den allra bästa tiden på året. <3 Jag har tillochmed köpt årets första julklapp! Finns inget roligare! :)




Kommentarer
Postat av: Ema

Heja julen! "So this is Christmas... lalala" haha :P

2009-10-04 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0