2000-talets matlagningsprogram

Det blev en lång och härlig promenad med hunden, och jag passade på att ta lite mysiga höstbilder på henne. Tyvärr har jag inte fått in dem på datorn än, men det kan hända att de kommer upp framöver :) Eftersom jag har hamnat i ett stim av otur nu så blev jag inte ett dugg chockad när kameran började ge ifrån sig rökpuffar ochröklukt varje gång jag tog ett kort innan. Mot alla odds fungerar den fortfarande, men jag gissar att det bara är en tidsfråga. Blä.

Nu ligger jag i soffan hemma hos mamma och slappar framför "tinas cook-a-long", riktigt biffiga killar som är med i programmet idag. Lite väl uppumpade för min smak, men jag gissar att många andra sitter och dreglar :P Snacka om att locka tittare smart! Killar i bar överkropp som lagar mat tillsammans ;P

Jag vill sooova! Men jag kan inte gå och lägga mig redan. Ska försöka hålla mig vaken till 21 iallafall :P


Kommentarer
Postat av: Ponni

hollywoodfruar. I see

2009-10-05 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0