Helg va de ja.

Whats uuuuup? Gårdagen blev mys, Sofie och jag hade en riktigt härlig kväll med tacos, idol, smågodis och en massa pratpratprat. Dessutom fick jag en liten felringning som slutade med att jag, andra gången han ringde, pratade i över en halvtimme med honom. haha! Helt oväntad utveckling av en felringning, men lite kul.

Idag var jag uppe med tuppen, jobbade 06.30-15 och var sen helt slut. Totalt utmattad. Jag förstår inte vad det är med mig. Jag låg i soffan ett par timmar, åkte ner till ICA och köpte frukt till min efterlängtade fruktsallad (som jag förövrigt inte gjorde), och beställde hem HV-Skellefteå till datorn och fortsatte slappandet. Hv förlorade för första gången hemma den här säsongen, snacka om att jag valde helt fel match att kolla på.

Nu smygtittar jag lite på slutminutrarna av säsongsstarten av Robinson. Har faktiskt inte sett programmet sen det gick på Svt, det har verkligen blivit värdelöst. Men, tänkte faktiskt ge det en chans denhär säsongen. Mest för att Paolo Roberto är programledare, och han är ju ascool. :)

Nej, dags att tänka på refrängen. Ska ju upp o jobba imon igen. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0