hejja mig!

Hyffsat produktiv dag måste jag säga! Och då menar jag om man jämför med de senaste dagarna som jag bara legat i soffan typ. Nej idag har det både jobbats, jag har tvättat, lagat mat, tagit tag i mitt diskberg (mount everest), och tro det eller ej, men varit ute och sprungit! I ösregn! Var fan kom den idén ifrån? Jaja, nöjd är man ju såhär i efterhand iallafall :) Åkte ner och la mig i solariet en stund också, de har halva priset på Meddo nu fram till 1 december, så funderar på att jobba upp brännan lite tills gänget kommer hem från kryssningen i karibien. Inte för att jag lär kunna mäta mig med dem ändå.. De hade tydligen 30 grader igår. I HAVET!

En gång försökte jag bli brun med hjälp av matolja. Vilket inte syns så  tydligt här, men det var jäkla kletigt. Förövrigt så hoppas jag ni lägger märket till de biffiga musklerna :P


Kommentarer
Postat av: Fiddelino

Sjukt snygg bild. Skicka den så ska jag ha den som bakgrund på datorn! :)

2009-11-22 @ 23:35:39
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag skulle också behöva ta en tripp till ett solarie. Börjar bli riktigt blek och glåmig. Haha! Matolja har jag aldrig testat, bara cocosolja. Det var kladdigt det med. Men det doftade jättegott.

2010-01-16 @ 15:29:49
URL: http://ksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0