Besprutad med lite gris

Då var det gjort. Nu finns det ingen återvändo, men åh vad jag hade ångest när jag satt i stolen och väntade på sticket. Jag är aldrig nervös för att ta sprutor, inte förän jag sitter i stolen och ser nålen. Det spelar ingen roll hur liten den är! Men det är bara att blunda, gömma huvudet i halsduken och ta ett djupt andetag. Men såklart så gjorde det inte ens ont. Jag hade dessutom tur som var tidig, redan klockan 16.15 tog jag min kölapp, 1h 45 min senare var det min tur, och den väntetiden får nog ändå räknas som rätt kort.


ser mysigt ut ellerhur? ;P



Nu sitter jag och väntar på biverkningarna. Mår illa redan nu, men det måste vara inbillning för biverkningarna ska inte komma förän typ 5 timmar efter att sprutan är tagen. Passade på att diska innan ifall armen lägger av. Jag räknar med det värsta, haha!

Dagens glädjebesked är ändå att jag ÄNTLIGEN är klar med första inlämningen i Matte C kursen som jag läser på distans. Hurra! Tänkte skicka in den ikväll eller imon, och sen får vi väl bara hoppas att svaren är rätt också! Men tro inte att jag får nån ro o vila nu inte, nej genast sätter vi igång med steg 2. hua!

/Emli

Kommentarer
Postat av: Ponni

Du är så duktig!

MEn jag erkänner att jag aldrig skulle ha tålamod till att sitta och vänta så länge för att få göra ngt så obehagligt, moget och modigt av dig :)

2009-11-18 @ 21:39:28
URL: http://jenqh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0