Återuppstådd

Nu har jag bestämt mig för att börja leva lite igen, efter en dag i soffan fick jag nog. Och jag måste säga att jag är mycket piggare idag! Har knappt ens ont i armen längre! :) Så nu är jag precis nyutkommen från duschen, sitter med en uppiggande ansiktsmask och lyssnar på de ljuva melodierna av en borr och en hammare som lever loppan på taket.. hmm, nej, det passade inte in. Men det är så det är. Klockan 8.03 började de väsnas, och självklart på den delen av taket som ligger precis ovanför mitt sovrum. suck. Jag envisades i en halvtimme med att försöka sova men sen var det bara att ge upp..

Så vad ska vi hitta på idag då? sjukanmäld från jobbet idag också. Eftersom vi inte visste hur jag skulle må så hade de redan letat upp en ersättare igår. Men det får nog bli att göra lite nytta här hemma idag, börja på del två av matten, städa (om jag bli så pass uttråkad), och ladda inför en mysig kväll med god mat och mys med Sofie framför idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0