Vardagslyx!

Gårdagen började med jobb på ett ställe och fortsatte med jobb på ett annat. Men efter att ha stängt vid 18-tiden så började vi lyxa till det lite! Jag, Ida, Anders och Josef åkte till simhallen och solade och badade bubbel. Inte helt fel en helt vanlig onsdag, eller hur ;) Det var  verkligen skönt! Benny gjorde oss sällskap och sen åkte vi till Steakhouse och fläskade i oss lite mat :P jag fick slänga i mig maten på 10 minuter eftersom de skulle stänga, men sen var det tydligen inte så stressigt för de bjöd oss på vanligmunkar. Och det vet ju alla vad det betyder! Inte-slicka-sig-runt-munnen-tävlingen!! Eftersom både Benny och jag klarade att äta hela munken utan att misslyckas, så fortsatte tävlingen i ungefär en timma efter att vi hade lämnat Steakhouse. haha! Jag tror jag har mött min överman när det gäller envishet. Tillslut så gav vi upp samtidigt. Fast, jag vann nog ändå lite. ;)

Ema joinade oss och två filmer senare kan jag konstatera att Twilight är en utav de bästa filmerna jag sett! OCH att "My best friend's girl" är en utav de sjukaste filmerna jag sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0