uttråkad och trött

Paketet som kom var min bikini jag beställde från Ellos för ett par månader sen, den hade jag helt glömt bort! Men det var ju en trevlig överraskning :) hehe. Hade jag inte varit så förkyld så hade jag gått ut och regndansat i min nya bikini, men det är väl kanske ingen bra idé.

Jag tänkte ställa mig och baka piroger nu för en stund sen, men det blev ganska svårt när jag insåg att jag varken hade mjölk eller champinjoner hemma. Sen kom jag på den briljanta idéen att göra pannkakor. Men jag hade fortfarande ingen mjölk hemma. Sen tänkte jag att jag skulle lyxa till det med fläskfilé i gorgonzola, men sedär, det saknades purjolök. Nu efter många om och men så blir det pasta med ost och skinksås. Måste bara vänta på att skinkan tinar upp. Det lär ju ta ett par timmar.

Efter att ha levt framför tvn i två dagar har jag två priser att dela ut i denhär sjukperiodens "Reklam Award", eller nåt.

Bästa reklamen- Arla reklamen, jag bara älskar ungens dialekt när han ropar på kooossera!
Sämsta reklamen- Tåreklamen, uäh! fruktansvärd.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0