Underskattade min förkyldning.

Duktiga hunden har lärt sig att sova länge! Jag vaknade innan henne idag, klockan 9.20. imponerad! Jag hatar mornarna, då känns det som att man är sjukast i världen ungefär. Sen blir det bättre allt medan timmarna går. Men idag var jag nog lite för hurtig. Tog en välbehövlig dusch, åt frukost och gick sedan en promenad med Mitzi till mammas jobb och tillbaka. Sen var jag helt slut.. Men nu har jag lagat mat och fixat så nu ska jag bara ligga i soffan tills mami kommer hem och det är dags för mig att åka hem, sen fortsätta att ligga i soffan hemma. Fick nämligen möjligheten att jobba imorgon, och jag behöver verkligen dom pengarna så det spelar ingen roll hur jag mår. Det är ett rätt lagom pass också på 6 timmar sådet ska jag nog klara. Blir att åka ut hit efter det och va hundvakt hela dagen/kvällen.

Sova lite nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0