Spontant

Jag hamnade ute i skogen ikväll visst. Efter att ha jobbat fram till klockan 15 gick jag ner till Karro på Greens och tjötade lite, kikade på ett par snygga jeans, som tyvärr inte fanns i min storlek, och bestämde mig för att åka in till A6 sådär lite spontant. Efter att ha fått dissen av Ema så chansade jag på att få med mamma, så jag åkte ut hit och väntade på att hon skulle sluta. Och efter lite tjat så fick jag faktiskt med henne. Gissa vem som handlade mest sen när vi väl var där :P Just det, mamisen. Själv kom jag hem med ett par skor från H&M. Inga jeans. :( Verkar helt omöjligt att hitta ett par vettiga brallor som sitter som dom ska som finns i min storlek!

Så ikväll blir det att slagga på soffan i Forserum. Ska nog ge mig på lite sims spelande nu innan det är dags att blunda.

Kommentarer
Postat av: Karro

De va därför du skulle prova dom vrålsnygga jag visade dig! hade suttit som en smäck på dig darling. envisa du! men jag gillar dig iallafall :)

2009-05-14 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0