Peppning!

Jag kunde inte stå emot den enorma adrenalinkick man fick av att se allt folk börja springa runtomkring en. Så jag sprang, eller ja, joggade runt Vårruset. Passade kanske inte in i startfältet "springa fort" där jag stod, men va fasen. Jag kunde inte låta bli att skratta gott när folk började gå av utmattning efter 200 meter. :P mohaha. Min hostattack efter det där varvet var ett tecken på att jag kanske inte borde sprungit. Men skulle jag ha den där medaljen skulle jag fasen förtjäna den också! inte strosa runt och njuta av naturen.

Nu ligger jag i soffan framför Desperate Housewifes och tar igen mig. Måste gå och duscha också, men jag är så sjukt stel, orkar inte röra mig än på en timme :P

Plastfilmandet är inte klart än, men lägger upp en bild på resultatet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0