Måste. Börja. Städa.

Jag har verkligen vänt på dygnet nu efter denna veckan. Ingen jätte bra idé, tids nog måste man ju vända tillbaka igen, och det är alltid lika jobbigt. Men, den kommande veckan börjar jag inte tidigare än 10 en enda dag (som det ser ut nu). Så det är ju ingen störra fara för tillfället.

Igårkväll lagades det god mat och efterätt tillsammans med blekemma och retardfidde. Vi tjötade bort ett par timmar rätt fort, tittade på American Pie en sväng och åkte upp till Anton på Statoil och sällskapade lite grann. En precis lagom lördagkväll, och ändå vaknar jag upp med ont i halsen idag. Men det har gått över lite nu, som tur är.

Idag är det söndag, och det innebär en mycket bra tv-dag, med repriser av de allra bästa serierna på min favorit kanal, 5:an! Men det maratoner börjar inte förän tidigast 14.20 (brothers & sisters är inget måste), så jag har visst gott om tid att städa. En riktigMåste bara komma igång också, fastnade framför Robinson nu. Hejja Erik!

Kommentarer
Postat av: Fidde

DU KAN VA RETARD! ;)

2009-05-10 @ 12:57:01
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0