långhelg på G

Först och främst! Grattis Carl Philip, en dag i efterskott! SNYGGO!

Morsningkorsning.

Då var det dags för veckans sista arbetsdag. Känns braa! För nästa vecka drar det igång på riktigt med 5-6 dagars arbetsveckor fram till semestern. Det är jag inte riktigt van vid. Och definitivt inte de tidiga mornarna som börjar komma också. uuh.

Men som sagt, idag är det torsdag och jag ska strax iväg och jobba fram till klockan 15. Sen funderar jag på att fortsätta med mitt plastande. 1/3 är klart nu och än så länge ser det helt okej ut. Imorgon ska jag på after work med jobbet och på lördag är jag bjuden på lite grillning hemma hos Lisa! Kan nog bli en riktigt bra helg dethär. :)


Kommentarer
Postat av: Fidde

Jag vill faktiskt ha en förklaring på allt det där plastandet... ;)

2009-05-14 @ 11:38:10
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0