Kinamat e gott!

Fredagkväll i soffan. Jag är tillbaka i rutinerna och jobbar hela helgen igen. 8 arbetsdagar kvar till en ledig dag. Men vad gör man inte för pengar liksom? På tal om det. Jag har blivit alldeles för slarvig och måste verkligen styra upp min ekonomi lite bättre. Dags att sätta sig och planera och räkna lite. Jag måste kontrollera mina lönelappar från och med nu också, ryktet säger att det är bäst.

Idag fick jag känna på hur arbetsdagarna kommer att se ut i sommar, och tro mig, jag kommer att vara helt slut varenda fredag. Jag har ont i princip överallt, särskilt i handlederna, ryggen och fötterna. Men det håller ju inte, så jag åkte till gymmet en sväng efter jobbet. Måste ju träna upp de svaga så musklerna :P Men det blev lite mjukstart idag, det är så segt att komma igång efter ett uppehåll. Sen träffade jag ju Emma I också, och vi tjötade bort 20 minuter rätt fort :) Jätte kul att träffa dig Emma! Tycker vi kan ta en fika någon dag :)

Nu ska jag förbereda lite chirre o dirre till Talang börjar. Blir att somna tidigt ikväll, workwork tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: tinni

tinni hjälper gärna söta emelie när d känns tungt :)

2009-05-22 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0