Jag hoppas jag får en andra chans

Det är ju ta mig tusan inte sant asså. Vaknar upp utan röst, med feber och världens hosta. Jag fick ju bara inte bli sämre tills idag alltså! Det var ju idag jag skulle ut på en väldigt betydelsefull roadtrip. Men icke. Här sitter jag och snorar i soffan istället. Och saknar nåt sjukt mycket att jag inte har köpt den tredje säsongen av one tree hill, för det hade varit precis lagom ansträngande just nu. Men jag är inte helt förlorad, alldeles strax ligger avsnitt 22 på säsong 6 på datorn :) Det får nog bli några avsnitt av Entourage idag också, är ju inne på säsong 2 nu!

Nej, jag funderar på om jag ska knäcka en till alvedon nu.. den första hjälpte inte särskilt.

btw. håll tummarna för att jag får en andra chans!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Tummen trycks krampaktigt mot handflatan! :D

2009-05-05 @ 12:45:45
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0