Ibland är man hatad på jobbet

Snart är det dags att göra sig klar för Vårruset, men just nu sitter jag och beskådar mitt plastfilmspyssel som jag ägnat mig åt den senaste timmen. Har bara börjat lite smått, men det ser rätt okej ut. Tror det kan bli rätt bra faktiskt! Inte kan det bli värre än innan iaf.

Men nej, det blir faktiskt inget löpande på Vårruset för mig. Jag är fortfarande förkyld och vågar verkligen inte riskera att bli sämre igen, det klarar varken min ekonomi eller mitt psyke av. Så det får helt enkelt bli en promenad, har man anmält sig så har man! Men det är ju skit, jag som taggade så för att springa det där varvet.. Jaja, nästa år kanske.

Förresten, jag tänkte att jag skulle dra åt helvete när jag ändå är i farten. :P

Kommentarer
Postat av: Poni

när får man se vad det här är för plastfilmande egentligen? nyfiken nyfiken nyfiken!

2009-05-12 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0