Go gorbys!

Efter flera timmars slitande, har jag nu provsmakat mina allra första hemmagjorda piroger. Men nej, det ska vara gorbys! Inte nog med att de som fruktansvärda ut, de smakade lite för mycket deg. Nu har jag iallafall mat i frysen ett tag framöver, men när sen ska äta piroger i fortsättningen, då får det faktiskt bli gorbys. 

Halvvägs in i bakandet insåg jag att jag inte hade någon kavel. Fick ta en break och åka till ICA, passade på att köpa mer sånadär vita, så nu är alla sladdar uppspikade! Om en timme börjar jag jobba, (fick börja en halvtimme tidigare för att gå igenom lite viktigheter inför sommarn), men innan dess ska jag åka förbi Colorama och köpa plastfilm. Ni ska få se vad jag ska med den till sen när det är färdigt.  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0