ESC

Nu har jag slagit över till Eurovision Song Contest istället, och självklart håller jag alla tummarna för att Malena kommer med till finalen på lördag. Och det tror jag faktiskt att hon gör, hon är den mest musikaliska artist Sverige har bidraget med på många många år! (och detta kommer från någon som inte ens ville ha henne vidare från början).

MEN en sak som gjorde mig grymt besviken var Montenegros bidrag. Hörde det på radion för några dagar sen, och tyckte det var riktigt bra! Men idag var det verkligen hur dåligt som helst, hon ska nog hålla sig borta från att sjunga live, och att stå på scen, för det var ingen vacker syn. Men på radio funkar den!

I övrigt så håller jag även tummarna för Rumänien och Island!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Jag säger Andorra!!!!! Mums! :)

2009-05-13 @ 02:44:00
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0