En helt ovanlig torsdag

Jag har inte varit hemma en hel kväll sen nångång förra veckan, så det är därför jag inte uppdaterat så mycket. Men jag har haft helt kanonbra dagar med gänget! Det har festats, det har spelats basket (med många skador), och det har kollats på massor av filmer (de flesta bra, en värdelös och en grotesk som fick mig att skrika som ett barn). Samtidigt har jag jobbat 7 dagar i rad. Men nu är det bara två dagar kvar till min lediga dag! underbart, ni anar inte hur jag längtar!

Nej nu måste jag kila igen, ska hämta upp Ema på jobbet och åka på födelsedagsuppdrag! :)


Kommentarer
Postat av: tinni

gött att du lever livet em ;)

2009-05-28 @ 22:10:28
Postat av: Marlen

Hellu!!! äntligen fick jag fingret ur & kollade in din blogg ;) men lite dåligt med bilder här tycker jag allt =) det vill vi ha mer av.



/Marlen

2009-06-21 @ 14:18:07
URL: http://marleniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

O fruktansvärt dålig uppdatering... Kom igen lillasyster, jag måste ju ha nåt att läsa på dagarna...

2009-06-22 @ 13:08:52
URL: http://anneanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0