En billig kalasfylla

Martinas och min plan för gårdagen, var att komma undan gratis hela kvällen. Det gick väldigt bra till en början, särskilt när vi afterworkade med jobbet och det bjöds på diverse förfriskningar. Men vi kände att det inte var nog, så med hjälp av ett mycket speciellt päron gick vi, nej förresten, vi klättrade hem till Marcus för att bli bjudna på lite av det mesta. Har några svaga minnen av både hemmagjord lakrisshot, öl, tequila och jäger. När vi kände oss redo så tog vi vårt mycket speciella päron och traskade tillbaka till hotellet.  Det är otroligt att jag kom in, men ännu otroligare att jag kom UT! Men det var här jag gjorde missen. Traskade fram till baren och beställde en redbull+jäger. Dricker ett par klunkar (som inte var särskilt nödvändiga i det tillståndet) och gav sedan bort den 99kronor-dyra-drinken till en mycket överraskad men lycklig herr Lundberg för att sedan lalla till bryggeriet där allt tar stopp. Anton tar över min förmåga att, låt mig se nu, tänka, stå, gå, prata, och se.

Det är tur att man har en vän som är villig att traska gata upp och gata ner för att sedan riskera att skada både sig själv och andra när jag hoppar upp på pakethållarn och börjar vifta med bena, och följa mig hela vägen hem.

Så det blev en nästan-gratis-kalasfylla-med-ett-härligt-gäng!

(och jag har partajat för en månad)



Kommentarer
Postat av: tinni

bra sammanfattning av en fucked up kväll!

2009-05-16 @ 12:27:46
Postat av: Ema

Hahahaha du är min idol! :)

2009-05-16 @ 17:09:15
Postat av: Fidde

hahaha du va rolig i telefon iaf:)

2009-05-17 @ 02:01:17
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0