Duktig flicka!

Sådärja, det tog mig i princip hela dagen men nu är lägenhet bebolig igen! :) Jag har till och med varit och slängt tidningar och flaskor. Fick för mig att spika lite också, så nu ligger det inte riktigt lika mkt sladdar på golvet, ska försöka få upp resten imorgon, dom där vita små grejerna med spikar räckte inte riktigt.

Lagade en ny fläskfilé-rätt idag också, riktigt smarrig! Eller den var inte jätte smarrig, men den kommer att bli nästa gång när jag skippar gorgonzolan, den hörde inte riktigt hemma där kände jag, men det gick absolut att äta nu också!

Nu har Ema varit här och tjötat bort ett par timmar, stackarn skulle upp o jobba imorgon kl. 6 så hon var tvungen att nana kudden nu ganska tidigt. Men vi såg säsongsavslutningen av Wipeout, och det ÄR SÅ GRYMT KUL! Snacka om att jag vill köra dom banorna! På tal om att jobba så blev jag lite överraskad när jag tittade på schemat och såg att jag börjar vid 16 imon, trodde nämligen att jag började vid 15. Där ser man.. Tur att jag kollade.

Nej, ska väl kika lite på Söndagsparty med Filip och Fredrik nu, funderar på att lägga mig hyfsat tidigt idag..

Killevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0