Com hem suger

Var utan internet i flera timmar igårkväll, jäkla com hem, dom suger. :(

Men jag klarade mig iofs rätt bra ändå, det var ju tisdag! Vilket innebär Ugly Betty och Desperate Housewives, och så blev det lite Christine på det också, man blir ju inte precis trött av att ligga i soffan en hel dag.. Men jag fick mig en pizza och lite tidningar så nu ska jag nog palla att ligga här idag också. För jag håller mig hemma en dag till, det är värst på mornarna och jag vill inte få ett bakslag..

Nu ska jag äta lite frukost och läsa Glamour. Oj, nu kommer posten. Det låter som det kommer något stort paket till mig!! spännande!

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Poni

nu blev jag nyfiken, vad får du får hemliga kärlekspaket?! krya krya på dig!

2009-05-06 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0