äcklojag.

Mami ringde och bjöd ut mig till skogen, hon kom fram till att jag lika gärna kunde sitta där som att sitta hos mig, och då skulle vi båda få lite sällskap till på köpet. Hon är inte dum min mamma! :) Så här sitter jag nu i soffan och kikar Greys Anatomy och mami har precis gått och lagt sig. Det var inte mycket till sällskap där inte :P hehe. Men jag förstår henne, hon ska ju upp vid 04.50 imorgon, medan jag kan sova hur länge jag vill.

Har suttit och letat resor hela dagen, skulle va så himla kul att bjuda med mamma på en utlandsresa nu när hon fyller jämt i sommar. Tyvärr så verkar inte min plånbok ha råd med det just nu.. Men jag har ett alternativ som är lite billigare. Vi får väl se när det närmar sig, det är ju ett par månader kvar tills hon fyller.

Tror det är dags att ta en dusch imonbitti och vakna till liv lite. När jag kom hit innan möttes jag av kommentaren: "-Men fy, hur ser du ut? usch." haha. inte särskilt fräsch om man säger så. Men är man sjuk så är man. Och då får man se ut precis hur man vill, tycker jag.

Det är mycket som går emot mig just nu känns det som. Dåligt med jobb, sjuk, inställd mycket viktig roadtrip, och så fick jag precis reda på att min Bokia-kurs jag skulle åkt på nästa helg blivit inställd. lite lagom besviken. skulle verkligen behöva höra något positivt just nu!


Kommentarer
Postat av: Fidde

hmn, något positivt? Njaa dåligt med det! Och nej Bendnter ska skämmas! Tjänar man flera flera miljoner om året ska man inte gå ut o supa sig aspackad samma kväll man spelat som en gammal tant med rullator och åkt ut i semifinal i champions league mot värsta rivalen! NEVEER! så de så.

2009-05-07 @ 01:12:26
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0