walking on sunshine

Åh vad jag älskade att vakna upp i morse! Solens strålar letade sig in mellan persiennerna och lös upp hela rummet. Jag vände mig om och låtsades att det var högsommar, att jag snart skulle gå upp, göra en smaskig frukost och gå ut och sätta mig på altanen och blicka ut över havet. Ja, jag var på Gotland.

Det var inte helt fel att stiga upp i sin egen lägenhet heller, eftersom solen fortfarande håller i sig och himlen faktiskt är sådär härligt blå lite här och var. Då blir man glad.



Igår efter jobbet åkte jag och Eve ner till hotellet och kollade på hv-timrå. herregud vilka kassa nerver man har! Både Eve och jag satt och hoppade i princip hela matchen, haha! Vi fick gratis chilinötter dessutom. nöööjda! och jag med min knappa ekonomi höll mig till två vattenglas, i vanliga fall hade jag inte tvekat en sekund på att köpa en cola. Men man kan om man måste. Inte om man vill, utan om man måste.

Nu ska jag snart iväg och jobba, måste undersöka om jag jobbar på balen och studenten också. jag hoppas verkligen inte det!


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag blir så lycklig när jag läser att Gotland är ett av de ultimata sommarplatserna för dig. För det är något vi alltid kommer dela :)

2009-03-17 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0