tillsammans har dom hjärnkapaciteten av EN.. rumphalva!

Det bästa med att jobba lördagar på Bokia, är att man går upp i precis lagom tid för att hinna se Jonsson & Pipen till frukosten. haha! det gillar jag! Idag är det dessutom långlördag så förhoppningsvis blir det mycket folk.

Direkt efter jobbet är det dags för en otroligt viktig hockeymatch och det blir som de senaste matcherna "hockeykväll" hemma hos mig. Vi har räknat ut att det går bra för HV om vi kollar hemma hos mig. Så nu är det bara att tuta o köra, finalplatsen är nära!

Ikväll blir det eventuellt fest och utgång, men jag får inte missa att släcka lampor, tv, dator och allt annat vid kl. 20.30. Självklart ska man dra sitt strå till stacken när världen försöker göra något bra tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0