söndag vare.

En riktig städ och tvättdag har det varit. Och jag är mucho nöjd med resultatet! Såhär ren har nog aldrig lägenheten varit. Nu saknar man dedär smådetaljerna ännu mer. Men det kommer, det kommer. Jag började dagen med att titta på slutet av Patrik 1,5. Skulle se den igårkväll när jag kom hem från Engströms, men jag orkade verkligen inte hålla ögonen öppna. Inte så konstigt eftersom jag somnade vid 4 efter utgången i fredags. Men det är en riktigt bra film! Så sevärd alltså. En varm rekommendation på den.

Igår var det en riktig hockeyrysare. Eller, egentligen vet jag inte vad man ska kalla det, men det kommer aldrig att spelas en liknande match någonsin igen. Hv lyckades kravla sig kvar ytterligare en match, även om jag innerst inne inte tycker att de var värda det så är jag såklart glad. Hoppas de kan spela lite BRA hockey nu på måndag.

Eftermiddagen har spenderats i soffan framför One Tree Hill. Nu har jag bara sista skivan kvar på säsong 2. snyft.  underbara Tree Hill! Dags att införskaffa säsong 3 snart, Fidde hänger du med? Nu är frågan om man ska orka med en till film ikväll. Jag har Max Payne, Pinapple Express och Rallybrudar väntandes på mig. Men jag börjar tappa koncentrationen lite. Jag håller mig nog till tvn och Herre på täppan vid 20.00.


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0