pinsamt tomt i plånboken.

Nu är veckan igång på riktigt. Måndagen av avklarad och eftersom jag jobbade igår så känns det nästan som tisdag. Och alla vet ju att efter tisdagar går det fort mot helg. så ja, jag hoppas att dagarna bara rullar på nu. Nästa lediga dag är söndag. Keep up the good work, vi är snart där! Hur sjukt känns det inte att gå runt och längta till en söndag då? Jag som hatar söndagar över allt annat.

Mest av allt längtar jag nog till löning nu. Med 50 öre i plånboken känns det inte jätte kul att sitta i kassan och se alla köpa rostbiff och potatissallad, nygrillad kyckling, bröd, juice, pålägg. ja, allt sånt som inte finns i mitt hem just nu. Eller jo, bröd har jag. Kunde skramla ihop 10 kronor och köpa en såndär billig limpa som bara är luft. Men nu är det bara en dag kvar. En dag vänner, det klarar vi väl? ;)

Nu ska jag titta klart på Spårlöst och sen faktiskt gå och lägga mig och läsa. myysigt. :)

Kommentarer
Postat av: Ema

Alskling, alskling... det ar inte latt. Men 50 ore ar val battre an ingenting antar jag ;) Det ar snart dags for lon! Jiha!



Den dar snon som hade kommit later inte som en hojdare, men snart ar det VAR!



Du anar inte hur mycket jag saknar dig, du ar bast,bast,bast!!! <3

2009-03-24 @ 03:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0