oväsentligt.

Mitt i allt zappande upptäckte jag också att Mia & Klara gick på svt1 vid kl. 20. Så ja, jag har väl sett 1/4 av varje program ungefär. Värdelöst, det är nästan aldrig nåt bra på tv, men de program som e bra visas samtidigt! Nu är det iaf "I sanningens ögonblick" som rullar, samtidigt som jag packar lite för några dagar hemma hos mamma. Jo, datorn får hänga med och jag funderar på att slänga ner One Tree Hill boxen också ;)

Jag ska strax krypa ner i sängen o läsa de sista sidorna i Revolutionary Road. Äntligen är det snart slut. För den är minsann ingen höjdare, och absolut inte en sån succé som den verkar ha varit när den kom ut.

Nu är det bara 4 dagar kvar till ledighet! I like it a lot!




Karro: Åh det låter ju toppen! Det gör jag jätte gärna! Problemet är att jag ska bo hos mamma hela veckan och vara hundvakt på kvällarna, eftersom hon jobbar kväll. Så enda möligheten hade varit om du kan nån förmiddag, men då är du i skolan va? :/

Mitt jobbschema:

Måndag: 10-19
Tisdag: 13.30-18.15
Onsdag: 13.00-18.15
Torsdag: 09.45-18.15


Kommentarer
Postat av: Karro

Jo jag är i skolan ju :( men vi kan köra nästa vecka annars, det är ingen panik!

2009-03-10 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0