myspys

Åh ikväll ska jag bara gosa upp mig i soffan och zappa mellan Let's dance finalen och Så ska det låta. Sen är det ju mitt favvoprogram ikväll också! Grillad! :D underbart, det får inte missas! Ikväll är det Anna Book som är huvudgäst. Kommer garanterat bli en massa påpekade på hennes vikt och säkert endel melodifestivalprat. Sitter och klurar på om jag ska slå till och laga lite mat ikväll. frågan är vad för gott jag ska göra.. hm. Enchiladas kanske? eller citronfilé? fast, citronfilé känns lite överskattat att göra till sig själv.. Får nog bli enchiladas, det var riktigt längesen!

Men det betyder att jag måste åka och handla. suck. inte alls sugen på att gå ut mer idag. Nej skärpning, låt inte det hemska vädret stoppa dig från en av dina favvorätter!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0