Men bajsa då!

Det är ju fan också att hunden inte kan skita så man får gå o lägga henne! Jag trodde att vi hade fått rutin på dethär, men tydligen inte. Jag är trött, jag orkar inte springa ut fler gånger i den här förbannat iskalla vinternatten. Jag är så fruktansvärt trött på vintern. Jag tror att jag har något otalt med herr sol. I måndags var han framme hela dagen, då jobbade jag HELA dagen. I tisdags kom han fram vid halv 3 tiden och var framme till 18 tiden. Jag jobbade mellan 13.30-18.15.

Idag kom iallafall delar utav mina beställningar på posten! Ingenting kändes riktigt bra. :S jag ska testa grejerna imorgon igen när jag gjort mig iordning lite mer, och inte testa en skjorta till mysbyxor utan till jeans. Det kanske blir bättre då. Sjalen var iallafall gudomlig! Jag älskar den! En ny snygg skinnjacka hade vatt pricken över i! Men det kan jag väl drömma om. Ja, vilken bra idé! Jag byter ut  mina nuvarande drömmar till skinnjacksdrömmar. hrmf.

Ursäkta mitt deppinlägg. Jag behöver en ljuspunkt just nu. Ledigheten i helgen är iofs en sådan. Jag siktar på det. En dag kvar nu! Hang in there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0