Marley & jag

En underbar film som verkligen visar kärlek när den är som ärligast, både mellan djur och människa och mellan två människor. Det gick helt enkelt inte hålla tillbaka tårarna i slutminuterna, så otroligt fin film!

Förresten har jag blivit kär. Jag ska köpa en ragdoll. Grannarna har två och det var verkligen de sötaste små kissarna jag någonsin sett! Så underbart lena och gosiga! Måste bara skrapa ihop 6000kr först. Men vad mysigt det skulle va, lite sällskap och så otroligt fina!

Men det blir inte förän efter sommarn isåfall. För denhär månaden kommer jag bli bankrutt totalt. MEN så kommer jag att få lite ordning på hemmet och det är det fasen värt. Jag började mina inköp idag, med en tv. Tyvärr hade jag inte plats i bilen att få hem den så imorgon efter jobbet är det jag som åker till Jönköping och hämtar tv. Sen ska jag skynda mig hem så att jag hinner fika med mina småsystrar innan Thimons stänger. :) Åh, fick just ressällskap och bärhjälp i form av en Anton! sneelt av honom tycker jag!

Sen blir det förhoppningsvis Ullared på tisdag, om planerna inte kraschar. I så fall funderar jag på att antingen åka själv, fy va skönt, inte behöva stressa eller tänka på nån annan. :D eller åka på söndag o tvinga med mamma.

Nu ska jag fortsätta kolla på I sanningens ögonblick och skratta åt andras bisarra liv.

Kommentarer
Postat av: jesper

en annan film du ska se är Taken. skit bra

2009-03-29 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0