let's kick it!

Jag såg nyss en scen som jag sent kommer att glömma. Men det var ett glädjerus som framkallade den. HV vann andra raka matchen på borta is och har kopplat greppet om en finalplats mot Färjestad. Då reser sig Anton och Fidde upp, hoppar runt och Anton lyfter Fidde högt upp i luften och snurrar runt honom som en balettdansös ungefär. Hahaha, Eve och jag fick oss ett gott skratt. Men som sagt, lycka kan ge upphov till det mest fantastiska händelser! hahaha.

Hockeykvällarna hos mig börjar bli tradition. Den traditionen gillar jag för än så länge har Hv vunnit dessa matcher. På lördag är det dags igen. Jag och mitt hockeygäng, Fidde, Anton och Eve, kommer hit och kollar på en match som är gryyymt viktig! Problemet är att matchen börjar 16.00 och jag jobbar till 16.00. hrm. det är i såna lägen man vill kunna knäppa med fingrarna och förflytta sig snabbare än ljuset.

Nu är benet bra igen, och imorgon ska det jobbas. Äntligen, hade inte klarat en dag till hemma! Rätt go tid också 11-18. :) Sen blir det väl att kolla Let's dance finalen eller nåt. Jag har inga större förhoppningar på morgondagen eftersom jag ska jobba på lördag också.

Nu, sängen. :) jag älskar mig säng!

Kommentarer
Postat av: Fidde

Blev lite förvånad själv när han lyfte upp mig :D Men schysst blev de :D haha!



Ja våra hockeykvällar är grymma;)

2009-03-26 @ 22:28:19
URL: http://fiddelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0