Let's get down and freaky baby!

Weho! Jag är levande igen! Älskar denhär tiden på månaden ;) Trist bara att man har en massa räkningar att betala. Men sånt är livet. Nu ska jag strax åka och städa på Bokia. Första städpasset sen jag började i september så jag ska inte klaga:P Har ni inget för er så gå förbi vårt otroligt vackra påsk-skyltfönster som jag och moster pysslade med igår. Det hade verkligen varit en dröm att utbilda sig inom skyltning och butiksinredning. Frågan är, är de värt att pendla till Älmhult 2-3 dagar i veckan? Det var inte billigt! Typiskt att Ema kanske ska plugga, annars kunde jag ju smygåkt med henne på tåget :P

Nej, nångång ska jag plugga, men jag vet inte om det passar så bra just nu.

nu gick jag upp alldeles för tidigt igen. Börjar ju inte förrän om en halvtimme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0