Kan nån skicka hit en tatuerare nu?

Ja då var det klart. Efter att ha suttit hela kvällen och testat olika teckensnitt och stilar hit och dit så har jag nu bestämt till 99% hur min första tatuering ska se ut. Mina första två egentligen, frågan är bara vilken jag ska göra först. Och var vilken utav dem ska sitta. En kommer att hamna precis ovanför ankelknölen och en i nacken/mellan skuldrorna typ.

Så kan någon skicka hit en tatuerar nu? Jag pallar inte att stå i kö och vänta hundra år på att göra den, då kommer jag fega ur. Nålskräcken finns ju faktiskt här under den hårda ytan :P

Min arbetsvecka blir bara smaskigare och smaskigare, nu är jag nog upp i 50 timmar, suck. Förhoppningsvis blir lördagkvällen inte av och då hamnar jag på 45 eller nåt, och det hade ju faktiskt räckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0