Jimmy Eat World- Kill

Jag fick faktiskt gå hem från jobbet igår. Hade nåt grymt ont i benet och mådde illa och fick ytterligare en yrselattack på jobbet. Illamåendet och yrseln har förhoppningsvis inte nåt samband med tatueringen, det hade varit ganska läskigt. Men jag tror att lite vila är på sin plats, så gårdagen spenderades i soffan med ett One Tree Hill avsnitt, två filmer, Max Payne (helt okej!) och pinapple express (helt sjuk!) :P och sedan lite fin hockey på kvällen med Fidde och hans bror Andreas som stannade en period. Stackarn, jag måste ha skrämt upp honom rätt rejält med min skräckvariant av tatuerande. Han ska nämligen göra sin nästa tisdag :P

I vilket fall som helst så blir jag hemma även idag. Frågan är vad jag ska hitta på här hemma fram till kvällen. Då kommer Fidde och Anton och kollar hockey! :) Men som alla som känner mig vet, så är jag världens mest rastlösa människa och det är många timmar kvar till hockeyn börjar. Tänkte skriva en inköpslista nu, det är lite tomt i kylen igen. Men det får bara bli det viktigaste, på tisdag åker jag till Ullared med pappa och mina två systrar och DEN inköpslistan är två sidor lång :P haha! vi får nog sätta släp på bilen.. Men är det nån som har nåt tips på vad jag kan göra sen så är det mkt välkommet! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0